ברלנד מנטוס

נציב התלונות ממליץ. כמו שהבאבא סאלי בירך על ערק סבא חילק מנטוס.


תחקיר ערוץ 13 המתועב אליעזר ברלנד מתועד נותן סוכריות מנטוס לחולה סרטן ולוקח ממנו 5000 ש ח Youtube

אחרי שמשפחה התלוננה כי אהובם נפטר ברלנד ביקש.

ברלנד מנטוס. מעצרו הוארך ב-8 ימים. כך ברלנד וחסידיו עשקו חולים כ-200 תלונות הוגשו נגד הרב וחסידיו שמעצריהם הובילו להתפרעויות. מעצרו של ברלנד הוארך בשבוע השופטת.

תנו לו מנטוס ו-הבנו שמצבו לא כפרגית בת 17. מנטוס במקום תרופות. מחוץ לבית המשפט מאות מחו נגד מעצרו.

אחרי שמשפחה אמרה כי אהובם נפטר ברלנד ביקש עוד כספים כדי שיקום. בין השאר אמרה בבלי בתגובה להצהרת עורכת דינו של ברלנד על מצבו הבריאותי. הנציג המשטרתי אמר כי קיימת מסוכנות.

חלוקת סוכריות מנטוס לחולים אינה רמאות. ברלנד חשוד באיומים עושק קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות זיוף והלבנת הון. הייתה זו עקיצה שרמזה לסרטון בו נראה הרב ברלנד נותן לחולה סרטן כדורים שהתבררו אחר כך כסוכריות מנטוס.

כ-200 תלונות הוגשו נגד הרב וחסידיו שמעצריהם הובילו להתפרעויות. איך ייתכן שחקרו את ברלנד במהלך אשפוזו. עורך דינו של ברלנד התלונן על ההחלטה לעצור אותו לנוכח מצבו הרפואי.

הבנתי שהוא לא פרגית בת 17 וכן אמרה לו. תנו לו מנטוס ו-הבנו שמצבו לא. כאן חדשות ברלנד התפרץ בדיון והתלונן על מצבו הבריאותי השופטת.

ברלנד התפרץ בדיון והתלונן על מצבו הבריאותי השופטת. יש ראיות ששכנע חולי סרטן לקחת בקבוקוני משקה כתחליף לכימותרפיה. מתן תרופה בדמות מנטוס תרמית.

שייקח או שיאכל מנטוס. השופטת שאמרה על ברלנד שייקח מנטוס צפויה להינזף בחומרה. אחרי שמשפחה התלוננה כי אהובם נפטר ברלנד ביקש מהם עוד כספים כדי שיקום ראשון בתחיית המתים.

השופטת שרון לארי-בבלי שניהלה את הדיון בהארכת מעצרו של הרב שנחשד בהענקת סוכריות כטיפול לחולים שביקשו את עזרתו תזומן לבירור בפני נשיא בית משפט השלום ומנהל בתי המשפט. נזיפה חמורה לשופטת שאמרה לרב ברלנד קח מנטוס נציב התלונות על שופטים אורי שהם מצא. עוהד עמית חדד המייצג את ברלנד בדיון בהארכת מעצרו.

ההחלטה הגיעה בעקבות אמירותיה של השופטת שרון לארי בבלי. נכדו של ברלנד. כך ברלנד וחסידיו עשקו חולים.

כזכור ברלנד נחשד כי הציע לחולים במחלות קשות ליטול סוכריות מנטוס לאחר שקיבל תמורה כספית אותה ביקש מהם וכל זאת בהבטחה כי מדובר בתרופה שתגרום לריפויים. הוא קיבל עשרות מיליונים חשש שיימלט. השופטת שהציעה לברלנד מנטוס תתייצב לבירור בין השאר אמרה בבלי בתגובה להצהרת עורכת דינו של ברלנד על מצבו הבריאותי.

במהלך בירור התלונה נמצא כי כאשר בא-כוחו של הרב ברלנד פירט במהלך הדיון את הבעיות הרפואיות מהן סובל מרשו הבא בימים אמרה השופטת. בין נסיבות מעצרו עמד תחקיר הצינור בו נראה ברלנד מחלק סוכריות מנטוס כתרופות וגובה עבורם סכומי עתק. מעצרו של הרב ברלנד.

אמירה מעוררת מחלוקת בדיון בפרשה המסעירה. נציב תלונות הציבור על שופטים קבע כי אמירותיה של שופטת השלום שרון לארי-בבלי על איש הדת החשוד בעבירות מס וניצול היו מיותרות ופוגעניות. תנו לו מנטוס כשהיא שולחת רמיזה עבה לחשדות של המשטרה לפיהם חלק מהתרופות שמסרו חסידיו של ברלנד לחולים ולבני משפחותיהם אובחנו כסוכריות מנטוס.

הציעה לחשוד מנטוס לאחר ששמעה מסנגורו שפונה. החשד - אלפי שקלים לברכה מנטוס במקום תרופות. אחר כך כשעורך הדין עמית חדד ניסה לפרט את המחלות שמהן סובל הרב ברלנד קטעה אותו השופטת.

ברלנד התלונן על מצבו הבריאותי לאחר ששבוע שעבר עבר צנתור. עורך דין חדד טען. ברלנד וכמה מחסידיו נעצרו.

כל מה שרציתם לדעת על מנטוס ומה הקשר של מנטוס לרב אליעזר ברלנד -הכל באתר שובו בנים. תנו לו מנטוס או טיקטק. 200 קורבנות העידו כיצד הרב וחסידיו רימו אותם המעצרים הלילה הובילו להתפרעויות.

בית המשפט האריך את מעצרו של אליעזר ברלנד ב-8 ימים. נציג המשטרה אמר בדיון כי ברלנד נחקר בבית חולים ועומת עם חלק קטן מהחשדות המיוחסים שלו וזאת מכיוון שבמהלך החקירה הוא חש שלא בטוב. המשטרה עצרה הבוקר ראשון בירושלים את אליעזר ברלנד שהורשע בעבר בעבירות מין חמורות את רעייתו וחמישה.

כך ענתה השופטת לברלנד שהתלונן על מצבו הבריאותי בית המשפט דן היום בהארכת מעצרו של אליעזר ברלנד מעצרו הוארך ב-8 ימים. בתגובה לכך אמרה השופטת בבלי. שופטת בית משפט השלום שרון לארי בבלי אמרה היום חמישי לפרקליטו של הרב אליעזר ברלנד כי אם הוא לא חש טוב אז תנו לו מנטוס.

מנטוס במקום תרופות. הבנו שמצבו אינו כפרגית בת 17. עוהד עמית חדד המייצג את ברלנד.


מנטוס במקום תרופות כך ברלנד וחסידיו עשקו חולים


מנטוס במקום תרופות כך ברלנד וחסידיו עשקו חולים כלכליסט


פרקליטו של הרב ברלנד מצבו שביר השופטת הוא לא פרגית בת 17 תנו לו מנטוס משפט ופלילים הארץ


הרב ברלנד מחלק מנטוס Mako


מנטוס במקום תרופות ברלנד וכמה מחסידיו נעצרו כאן


נציב התלונות ממליץ נזיפה לשופטת שאמרה לרב ברלנד קח מנטוס גלובס


השופטת ש הציעה לברלנד מנטוס במהלך דיון תזומן לבירור וואלה חדשות


השופטת שהציעה לברלנד מנטוס תזומן לבירור סרוגים


ברלנד התלונן שנעצר אחרי שעבר צנתור השופטת תנו לו מנטוס


מנטוס של הרב ברלנד שובו בנים


השופטת עקצה את ברלנד שהתלונן שנשאר במעצר אחרי צנתור תנו לו מנטוס


השופטת עקצה את ברלנד שהתלונן שנשאר במעצר אחרי צנתור תנו לו מנטוס


ברלנד חש לא בטוב במהלך הדיון השופטת תן לו מנטוס חדשות מעריב


תנו לו מנטוס Ani Bm


תגובות אפשריות של הרב תגובות אפשריות של הרב ברלנד Facebook


תחקיר כך מבטיח הרב ברלנד לרפא סרטן באמצעות סוכריות חדשות 13


פרשת ברלנד בירור ל שופטת המנטוס ישראל היום


נזיפה חמורה לשופטת שאמרה לברלנד במהלך דיון קח מנטוס חדשות 13


השופטת עקצה את ברלנד שהתלונן שנשאר במעצר אחרי צנתור תנו לו מנטוס